UKTravelPlan

מסלולי טיול מפורטים
פגישת ייעוץ

באתר מידע רב ושימושי למטייל העצמאי על אנגליה סקוטלנד ואירלנד

ממני תזכו לליווי צמוד עם יחס אישי חם ומקצועי ועם ניסיון של 10 שנים בתכנון מסלולי טיול

צרו איתי קשר והתחילו חווית תכנון מסלול לטיול מוצלח ומהנה בליווי אישי וזיכרונות לכל החיים

השירותים שלי - מסלולי טיול לאנגליה סקוטלנד ואירלנד

• סדר האתרים בכל יום
  • מקום לינה יומי ורשימת מקומות לינה מומלצים

כל השירותים במקום אחד למטייל העצמאי לטיול לאנגליה סקוטלנד ואירלנד

אני מתמחה בתכנון מסלול הטיול שלכם שהוא החלק החשוב ביותר בהצלחת הטיול. מסלול הטיול קובע למעשה את תאריכי הטיסה, תאריכי השכרת הרכב ותאריכי ומקומות הלינה במסלול הטיול. אם ברצונכם לקבל את כל השירותים המשלימים במקום אחד צרו קשר . נקבע את פרטי הטיסה המתאימה לכם אותה תזמינו לבד. אסייע במציאת רכב שכור באתר שלי. אתן לכם רשימת מקומות לינה מומלצים בכל עיר וכפר בטיול שלכם.

המלצות מטיילים

מאיר לוי - בני דרור - 2019
באוגוסט 2019 עשינו טיול משפחתי לאנגליה. האזור בו טיילנו נקרא קוסטוולד. באוקטובר 2019 טיילנו אשתי ואני בסקוטלנד. שני הטיולים היו מהנים ביותר ומלאים בנופים וחוויות. האי הבריטי מהווה אתר נהדר לטיולים בלתי רגילים מלאים בנופים מדהימים ואנשים מקסימים. הצלחת הטיולים הייתה בעיקר בזכותו של אהד. בזכות התכנון המוקפד והמפורט שנבנה תוך התייעצות אתנו ותוך מתן מענה להעדפותינו ורצונותינו. לתכנון הטיול היה ערך מוסף ענק בהצלחתו. אנו נחזור לטייל בבריטניה (לא מיצינו) וכמובן בעזרתו של אהד.
שובל פנחס - תל אביב - 2019
זה עתה חזרנו מטיול בן שבועיים מסקוטלנד. טיול מהנה ביותר עשיר בחוויות בנופים והאנשים. טיול זה ייחרט בזיכרוני כאחד המוצלחים וטיילתי לא מעט. היעד שבחרנו לטיול התגלה כמוצלח ביותר אך לא פחות מכך מה שתרם להצלחתו של הטיול היו תכנון המסלול ,האתרים שנבחרו וההמלצות שקיבלנו. כל אלו היו בזכותו של אהד. המסלול נבנה תוך כדי התייעצות אתנו והקשבה לרצוננו. אהד היה זמין תמיד וקשוב לכל בקשה והערה מצידנו. היה כאן שילוב של ידע רב והכרת המדינה עם שירות ידידותי וזמין. כל אלה נתנו לתכנון המסלול ערך מוסף רב ותרמו להצלחת הטיול. בקיצור אם בחרתם באיים הבריטים וברצונכם ליהנות אהד הוא הכתובת.
עמית יניב - צורן - 2019
בשלהי 2018 החלטנו שאנחנו רוצים לנסוע לסקוטלנד ואנגליה. כתמיד כשרוצים לצאת לטייל ביעד חדש, שלב התכנון יכול להיות ארוך ומאוד מייגע, יתר על כן כשמדובר באי הבריטי, בו יש אין ספור אפשרויות טיול, וזמן הטיול מוגבל. על מנת להקל על השלב הזה הגעתי לאהד, ומהשיחה הראשונה הבנתי שאני בידיים הכי טובות שיש. על בסיס המלצתו של אהד, בחרנו להתמקד בסקוטלנד (10 ימים) ולקנח בלונדון (3 ימים). הטיול היה בנוי למופת, תוך שימת דגש על ההעדפות הספציפיות של משפחתנו. הטיול היה מהמם הרבה בזכות התכנית המצוינת. הזמינות של אהד במהלך התכנון והסבלנות לכל שאלה, קטנה כגדולה, היו מעבר למצופה. ממליץ בחום.
משפחת הימלמן - 2019
אהד היקר. המון תודה על תכנון טיול מושלם לסקוטלנד. כבר משיחת הטלפון הראשונה בינינו הבנתי שאנחנו "בידיים טובות" ושנמצא מולנו מקצוען אמיתי. הידע והניסיון הרב שלך ניכרים בתכנון המוצלח של "תיק הטיול" אבל לא פחות חשוב הסבלנות והאדיבות שהפגנת לכל אורך ההתקשרות אתנו ועל כך המון תודה. קיבלנו תיק טיול מדויק, מתוכנן, מפורט, עם מגוון של פעילויות ואטרקציות שהתאימו לכל המשפחה (זוג ושלושה ילדים בני 14, 11,ו-9) והמלצות על מקומות לינה שלא אכזבו. אני ממליצה בחום לכל מי שחושב לנסוע לסקוטלנד להיעזר בשירותיו של אהד. לא תתאכזבו.
אביגיל ואלברט - 2018
זו הפעם השנייה שאנחנו מטיילים בעזרתו של אהד,ולפי התכנון המוצלח שלו: שהיה תפור בהתאם להעדפות שלנו ולדברים שאנחנו אוהבים. הפעם טיילנו בסקוטלנד. היה טיול ממש מוצלח,מתוכנן בקפידה. אוהד דאג למסור לנו מראש את כל המידע שהיינו זקוקים לו והודות לו הגענו וראינו מקומות יפיפיים. סקוטלנד חבל ארץ מדהים ומשכר, בעל נופים קסומים. ממליצה בחום הן על חבל ארץ קסום זה,והן על אהד שבזכותו הטיול שלנו היה פשוט מדהים!
מירה - ירושלים - 2018
אוהד בנה לנו טיול נפלא תפור לפי מידתנו. היה קשוב לכל בקשה. איתר טעויות שעשינו בהשמנת מלונות ומנע מאתנו עגמת נפש. הבעיה בבניית טיול באופן עצמאי היא סדרי עדיפויות: על מה לוותר מתוך השפע, כמה זמן להקדיש לכל מקום. נראה שאוהד מכיר היטב כל אתר והצליח לתעדף עבורנו את הטיול. השרות שנותן שווה ביותר. עולה כסף אך חוסך הרבה יותר. ממליצים בכל לב.
אסנת ועקיבא אייגר - טירת צבי - 2017
ברצוננו להמליץ בחום על אוהד כמתכנן טיולים בבריטניה. פנינו אליו כ - 3 שבועות לפני טיול שתכננו לסקוטלנד ואירלנד. במעט הזמן שנותר הצליח אוהד להבין את "הראש שלנו" ולהכין לנו תכנית טיול מפורטת ומתאימה לנו וכל זאת בנועם בסבלנות ביושר וביסודיות. אוהד היה זמין לנו בכל עת לפני ובמהלך הטיול והצעותיו היו ענייניות ומתאימות לנו.
משפחת נהיר - כפר ויתקין - 2017
אהד היקר! אני רוצה להודות לך מקרב לב על תכנון הטיול המוצלח שערכת עבורנו. בזכותך הגענו למקומות אליהם לא היינו מגיעים ולא פחות חשוב הגענו אליהם בלי נסיעות מיותרות ובלבולים בדרך. מודה מאד על הטיפול המקצועי, היעיל והמהיר לפני הטיול ובמהלכו. חסכת לנו זמן וכסף ולא פחות חשוב תרמת מאד להעשרת החוויה.
שרה וניצן - מושב נהלל - 2016
שלום רב, שמחים להמליץ על אהד שתכנן לנו טיול בצפון אנגליה ובסקוטלנד באוגוסט תחילת ספטמבר 2016. הטיול היה מותאם לרצונותינו ואהבותינו ונטית ליבנו. התכנון של אהד לווה בקשר רצוף איתנו לברר מה באמת מתאים לנו. הדו שיח עם אהד היה מאוד נעים ולבבי ומזמין ואף פעם לא הורגש חוסר סבלנות מצידו. ראוי לציין שהידע של אהד בכל תחום שקשור למסלולים בטבע ובתוך הערים וגם המלצות על מקומות לינה ומסעדות היה מאוד מועיל במהלך הטיול. אהד היה זמין גם שנתקלנו בבעיות במהלך הטיול ועזר לנו למצוא פתרון. ולסיכום היה לנו טיול נפלא והרבה בזכות אהד.
רות ומשה ספיר - פתח תקווה - 2015
אהד היקר, הציפיות היו גבוהות, ההכנות היו מהנות והתוצאה - טיול קסום של 10 ימים בסקוטלנד, כולל באי סקאי ובפסטיבל אדינבורו - הייתה בלתי נשכחת. תודה לך על כך שהיית קשוב לרצונות, לצרכים ולאילוצים שלנו ובנית לנו טיול מגוון ומקיף. כל בוקר קמנו אל יום חדש, אל מקומות מפתיעים, נופים מרהיבים, טירות קסומות, איים אפלים, בעלי חיים מרתקים, כפרים רומנטיים, ערים תוססות והמון מוזיקה מרגשת. תודה לך על הסבלנות והזמינות המוחלטת לפני הטיול ובמהלכו. כל שיחת טלפון נענתה על ידך בכובד ראש תוך מציאת הפתרון המיטבי. תודה על תיק הטיול המפורט והנחיות הדרך המדויקות אשר הובילו אותנו בבטחה אל מחוז חפצינו. תודה על ה"טיפים" הנהדרים אשר חיברו אותנו אל הארץ ואנשיה בצורה האותנטית ביותר. אין ספק כי הטיול שלנו היה נהדר ומיוחד, רבות בזכות התכנון המקצועי והקפדני שלך וכן הליווי האישי והחם אשר אינו מובן מאליו. אתה מציב רף גבוה מאוד לכל יועצי הטיולים!
משפחת שכטר - קריית טבעון - 2015
אהד, שהחלטנו על טיול באנגליה התחלתי לקרוא וטבעתי בים של חומר, הבנתי שכדי לבנות טיול טוב ונכון לכל המשפחה (ילדים בני 11 ו14) יקח לי המון זמן שאין לי. בחיפושי נתקלתי באתר שלך והחלטתי לנסות. כבר מהשיחה הראשונה בה ניסת להבין מה אני מחפשת הבנתי שהגעתי למקום הנכון!. שאלת שאלות על מי אנחנו ומה אנחנו אוהבים, הצעת הצעות בלי לנסות לכפות ובלי ביקורת. בנית תכנית המתאימה לאופיינו, רצונותינו והעדפתנו. וכל זאת בנועם, בתשומת לב ובמחיר סביר והוגן אז שוב תודה על טיול מעולה ומהנה.
משפחת מורם - ראשון לציון - 2014
אהד שלום, חזרנו מהטיול בסקוטלנד ולונדון עמוסים בחוויות טובות. אנו רוצים להודות לך על תהליך מאוד יעיל ונעים בהכנת תיק הטיול. קיבלנו תיק טיול מאוד מדויק, כל יום היה מתוכנן באופן האופטימאלי ביותר והדפים פגשו את המציאות בהלימה גבוהה מאוד, המקומות והפעילויות שהוצעו היו מעולים.טיול טוב מניסיון שלנו מתחיל בתכנון מפורט ומדויק ולך בהחלט יש את המתכון לכך, נשמח להמליץ עליך למי שתפנה אלינו.
משפחת פדר - 2013
אוהד שלום, שבנו לארץ אחרי שבועיים וחצי של טיול באנגליה וסקוטלנד. הטיול היה נהדר. הטיול המשפחתי המוצלח ביותר שעשינו עד היום. אתרים שהמלצת עליהם היו מצוינים והמשפחה כולה נהנתה מאד. ההכנות המוקדמות שעשינו ביחד (ואני יודע שהצקנו לך לא מעט עם שינויים ושינויים חוזרים) הצדיקו את עצמם, והמסלול תיקתק כמו שעון שוויצרי. זו פעם ראשונה שאנחנו עושים טיול עם ספר דרך ברמת פירוט שכזו, ואין ספק שהתוצאה היא ברמה אחרת, ותרמה משמעותית להצלחה הכללית. אנחנו ללא ספק נעשה זאת שוב וכבר המלצנו לחברים ומכרים על שירותיך.
משפחת בן עמי - 2013
היי אוהד, רציתי להודות לך על הטיול המקסים שארגנת עבורנו. השירות שקיבלנו היה מעל ומעבר, החל מבירור הצרכים, דרך ההצעות הרבות והמגוונות, הסבלנות והנכונות למצוא את התכנון המתאים במיוחד עבורנו, כל המאמצים הוכיחו את עצמם. התכנון היה תפור למידותינו בצורה מדויקת! הירידה לפרטים (שהייתה נראית מוגזמת כשקיבלנו את התכנית) הוכיחה את עצמה לאורך כל הדרך: זמני הנסיעה המשוערים, תאור מדויק של כל מסלול ודרכי הגעה ואגב, גם מחירי הנסיעה המשוערים שהצגת לכל קטע סייעו לנו בחישוב התדלוק הצפוי בכדי להחזיר את הרכב השכור ללא דלק כפי שנקבע לנו בעסקת ההשכרה...אמליץ בחום לכל מכריי להיעזר בשירותיך לתכנון טיול בסקוטלנד. תודה!
שקופית קודמת
שקופית הבאה

אנגליה

אנגליה היא שילוב מושלם של אזורים כפריים, טבע נטו וערים עתיקות והיסטוריות. מרכז ודרום אנגליה מתאפיין בעיקר באזורים מישוריים, גבעות וכפרים ציוריים. האזור ההררי היחידי באנגליה הוא אזור האגמים (Lake District) בצפון מערב אנגליה שהוא בירת הטרקים של אנגליה לאוהבי מסלולי ההליכה. חופה הדרומי של אנגליה הוא אזור נופש והריביירה עם חופי רחצה, צוקי גיר לבנים, חוף היורה, תופעות גיאולוגיות ועד מחוז קורנוול המיוחד בדרום מערב. אנגליה משופעת בפארקים לאומיים גדולים בעלי נוף שונה ומיוחד ועם הרבה פעילויות ספורטיביות ופעילויות בחיק הטבע. בטיול באנגליה אפשר לשלב גם את ויילס.

סקוטלנד

סקוטלנד מדינת טבע לחובבי נופים הרריים, עמקים, נהרות, אגמים, צוקים, חופים לבנים, טירות, מזקקות וויסקי, ערים היסטוריות וספורט אתגרי בשילוב פעילויות משפחתיות בים וביבשה. החוף הצפוני של סקוטלנד מבודד, פראי ומפגש של הים הצפוני והאוקיאנוס האטלנטי. בסקוטלנד 800 איים מתוכם רק 300 איים מאוכלסים. בכל פינה בסקוטלנד מתגלה אגם מרהיב יותר מהשני עם נחל או נהר בשילוב כפרים ציוריים ונופים עוצרי נשימה. בסקוטלנד תמצאו מסלולי הליכה (טרקים) לכל רמה וחיות בר רבות כגון תוכי הים (Puffin), דולפינים ועוד. בכל חודש אוגוסט מתקיים פסטיבל אדינבורו.

אירלנד

האי האירי מחולק לשתי מדינות: הרפובליקה של אירלנד או אירלנד המהווה 85% מהאי וצפון אירלנד השייכת לבריטניה. אירלנד מכונה האי הירוק תמיד והוא שילוב של ערים תוססות, כפרי דייגים ופעילויות. טבע פראי, צוקים, עמקים והרים גבוהים, נהרות, אגמים וחופי רחצה. אל קו החוף המפורץ והיפה הזה מתנפצים גלי האוקיאנוס האטלנטי הענקיים ברעש גדול. באירלנד דרך החוף הארוכה ביותר בעולם ואורכה כ – 2500 ק"מ ונקראת הדרך האטלנטית הפרועה The Wild Atlantic Way. בכל עיר וכפר תמצאו פאבים ובהם להקות המנגנות מוזיקה אירית לשירה וריקודים עם כוס בירה גינס גדולה.